Noi 242015
 

consiliu local dumbravita 115x150 CONVOCAREA CONSILIULUI LOCAL IN SEDINTA EXTRAORDINARA

In data de Joi 26.11.2015 ora 17.30, la sediul Primariei Dumbravita, va avea loc sedinta extrordinara a Consiliului Local Dumbravita cu urmatoarea ordine de zi:

 

 

 

  1. Proiect de hotarare privind modificarea si completarea HCL 2/2012 privind validarea alegerii consilierilor locali.
  2. Proiect de hotarare privind modificarea si completarea HCL 6/2012 privind constituirea comisiilor de specialitate din cadrul Consiliului Local Dumbravita.
  3. Proiect de hotarare privind darea in folosinta catre RAT Timisoara a statiei electrice de tractiune pentru troleibuze pe perioada de derulare a proiectului.
  4. Proiect de hotarare privind darea in administrarea RATT a infrastructurii nou create prin proiectul de investitii ,, Extinderea retelei de troleibuz 14)
  5. Proiect de hotarare privind aprobarea tarifului in lei/km precum si a numarului de curse pentru troleibuzul 14 pe raza Comunei Dumbravita

AICI puteti gasi ordinea de zi a sedintei de consiliu si documentele care insotesc proiectele de acte normative locale.

GRAFICUL ORAR AL TROLEIBUZULUI 14 PENTRU DUMBRAVITA

 

 

  11 Responses to “CONVOCAREA CONSILIULUI LOCAL IN SEDINTA EXTRAORDINARA”

  1. Am asteptat mult acest troleibuz,si nu l-am asteptat pentru mine…l-am asteptat pentru copiii mei. (Eu ca si majoritatea parintilor probabil circul cu masina).

    Din pacate orarul pentru elevii care frecventeaza scoala in Timisoara e dezavantajos pentru elevi. Cei de la gimnaziu sau liceu care urmeaza scoala in Timisoara ..termina orele la 2 sau la 3 si cu siguranta pierd autobuzul. Au 2 variante  

    1. sa astepte urmatorul autobuz….asta inseamna sa astepte o ora dupa el.

    2. sa circule cu alt mijlod de transport.

     

  2. sper din tot sufletul sa nu se faca diferentieri intre pensionarii Timisoarei si cei Dumbraviteni.Timisorenii pensionari circula GRATUIT !!!

  3. Iulian Toma

    Pentru Dan, Emilian

    In sedinta extraordinara de azi s-a aprobat programul  si pretul biletelor pentru troleibuz. Pentru inceput vor fi 30 de curse pe zi  de luni pana vineri, 15 curse  sambata si 10 curse duminica. Pretul biletului va fi de 2 lei iar abonamentul lunar de 50 de lei. Vor fi aceleasi gratuitati ca si la Timisoara ( elevi si pensionari ) Dupa o luna de functionare  ,in functie de observatiile locuitorilor  programul se poate optimiza. Intrarea in functie a liniei de troleibuz va fi sambata dimineata ( 28 noiembrie 2015 ).

    • Din cate se observa e o mare discrepanta intre ceea ce spuneti dv. si orarul prezentat(dv. spuneti ca sunt 30 de curse L-V,orarul spune ca sunt 20;la fel pt. S si D).Exista un alt orar de traseu,oficial?

      De gratuitate la abonament beneficiaza si elevii din Dumbravita care sunt la scoli din Timisoara(de ex. cei de la liceu),sau doar cei de la scoala din Dumbravita?

      Se va putea circula cu bilete tiparite,sau doar cu abonament si portofel electronic?

       

  4. super,mersi de promptitudinea raspunsului.este un MARE ++++++++++++++

  5. Pomeni fsn-iste. Ba terenuri gratis, ba bilete gratis, ba nu stiu ce gratis …. Cine le plateste pe toate acestea? Campania electorala.

    • Iulian Toma

      Pentru Tomy,

      Eu am prezentat varianta votata de Consiliul local  in  urma dezbaterilor. Pe site-ul primariei a fost prezentata varianta propusa de executiv. In  cadrul sedintei eu am propus varianta  vatata de plen si inclusiv primarul a fost de acord cu ea. In ceea ce priveste gratuitatile pentru elevi  acestea vor fi acordate tuturor elevilor care locuiesc in Dumbravita. Detaliile privind  logistica transportului  ( bilete , abonamente , control ,etc ) vor fi stabilite  de o comisie comuna de negociere formata din reprezentanti ai UAT Dumbravita si cei ai RATT. Le voi prezenta  dupa ce vor fi stabilite  ( din comisia de negociere fac si eu parte).

  6. Iulian Toma

    Pentru Iulixa 32,

    Orice stat democratic si civilizat trebuie sa aiba si o componenta sociala. Da, aceste gratuitati vor fi suportate din bugetul local dar ele au o motivare foarte serioasa : elevii vor folosi troleibuzul in principal pentru a se deplasa la scoala deci pentru a se educa si a deveni cetateni de baza ai comunitatii in viitor;  majoritatea pensionarilor din Romania au pensii care nu le permit un trai decent iar acestia vor folosi troleibuzul  in principal pentru aprovizionare sau pentru probleme de sanatate; cei care au pensii decente, sa fiti sigur ca, vor folosi in continuare limuzina personala .Vreau sa mai fac o precizare : la cati bani din bugetul local sant risipiti ,acestia chiar ca sint folositi eficient  si in folosul membrilor comunitatii ( sa nu uitam ca Dumbravita are peste 1500 de copii si 1200  de  pensionari) . Introducerea troleibuzului, gratuitatile au mai multe tinte : descongestionarea traficului , reducerea traficului auto in localitate, protectia mediului  ( reducerea poluarii cu gaze si praf ).

  7. atentie la publicarea pe net a unor date personale (ex.art.1 -imputernicirea Primarului).ar trebui acoperite !!!

  8. Buna seara ,

    Programul Ratt al firului nu avantajeaza nici copiii nici adulti care poate nu mai doresc sa mearga zilnic cu masina .

     

    Intre orele 2 si 5 si 2 si 50 nu mai e nici o cursa la pranz ceea ce e total aiurea in conditiile in care aprpape toti copiii de gimnaziu etrmina orele cam la 2 la pranz , la fel si liceenii .

    Adica sunt obligati sa stea aiurae o ora prin ora … era mai bine cu vechiul mijloc de transport acre pleca la ora 14:40 de la Punctele Cardinale .

     

    Pentru adulti nici un avantaj …adica intre orele 16:45 si 17:45 nici macar un fir care sa circule …vorbesc acum de statia 700 ca si ore . Pai nu era normal ca intre orele de varf , atunci cand se stie bine ca si in trafic e foarte aglomerat ,adica in speta in 5 si 7 seara sa circuke din 30 in 30 de minute ?

     

    Mie mi se pare ca programul e absolut ne-gandit sai gandit dupa principii pe care eu personal nu le inteleg … pe cei mai multi e clar ca nu ii avantajeaza … poate pe pensionari care au timp mai mult la dispozitie …dar ma gandeam ca ar fi fost normal sa fie facut pentru marea masa …

     

    • Iulian Toma

      Pentru  Simona,

      Asa cum am precizat intr-o postare anterioara, singurele lucruri aprobate de CL au fost numarul de curse si gratuitatile. Programul curselor este o propunere a RATT care timp de o luna estre supus dezbaterii publice si in functie de observatiile si propunerile d-voastra acesta se va modifica astfel incat sa raspunda in mod optim necesitatilor  membrilor comunitatii. Recomandarea  mea este sa faceti aceste comentarii atat pe site-ul Dunos cat si pe site-ul Primariei. Ele trebuie insotite de propunerile d-voastra. Sa ramanem optimisti, bine ca, insfarsit, troleibuzul functioneaza.

 Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>