Ian 182015
 

consiliu local dumbravita 115x150 ORDINEA DE ZI A SEDINTEI CONSILIULUI LOCAL DUMBRAVITA PE LUNA IANUARIE 2015

   Joi 22 ianuarie 2015, cu incepere de la ora 17.00 , la sediul Primariei Dumbravita va avea loc sedinta consiliului local cu urmatoarea ordine de zi:

1. Proiect de hotarare de consiliu privind utilizarea deficitului bugetar pe anul 2014

2. Proiect de hotarare de consiliu privind aprobarea executiei bugetare pe anul 2014

3. Proiect de hotarare de consiliu privind aprobarea infiintarii societatii comerciale ,, START AFACERI T&D Srl"

4. Proiect de hotarare de consiliu privind aprobarea sumei de 5000 de lei in vederea organizarii manifestarii cultural artistice Seara de Farsang

5. Proiect de hotarare de consiliu privind aprobarea redistriburii alimentelor beneficiarilor programului POAD 2014 , etapa a II a

6. Discutarea cererilor

7. Diverse

Atentie !

Continutul integral al proiectelor de hotarare mai sus mentionate si al materialelor anexate acestora il puteti vizualiza integral  AICI

Comenteaza din contul Facebook

  3 Responses to “ORDINEA DE ZI A SEDINTEI CONSILIULUI LOCAL DUMBRAVITA PE LUNA IANUARIE 2015”

  1. Bugetul este cutia cu maimute. Daca sunteti cu ochii pe ea lucrurile se pot schimba in sens pozitiv chiar si pentru comunitate

    • D-lui Cornel

      Da domnule, bugetul este cutia cu maimute , numai ca maimutele sant atat de vopsite de nu mai stii ce animale au fost la origini. Mai exact cifrele prevazute in bugetul aprobat la inceputul anului sant modificate pe parcurs dupa bunul plac si interesul unora, iar defalcarile pe capitole si subcapitole ii baga pe multi in ceata.

      Sa luam de exemplu bugetul propus pentru anul 2015, buget afisat pe site-ul primariei. Puteti sa-mi spuneti , ca simplu cetatean, unde au fost ascunse sumele ce urmeaza a fi sustrase ? Mai mult ca sigur , nu, pentru ca nu aveti suficiente informatii despre structura administratiei si potentialul real al bugetului local. Pe asta conteaza si ei. Din postura de consilier local eu stiu aceste lucruri si ma voi bate sa corectez acest buget, aparent foarte bun.

      Marele castig privind bugetul consta in faptul ca am reusit sa conving calegii consilieri si o parte din functionarii primariei sa folosim peste 50% din bugetul anual al localitatii pentru dezvoltare ( canalizare, asfaltare strazi, gradinita, liceu, casa de cultura, polivalenta , etc ) impiedicand astfel tendinta de risipire a banilor publici pe cheltuieli cu bunuri si servicii nejustificate. Mentionez ca in anii anteriori se folosea pentru dezvoltare 25-30 % din bugetul localitatii restul fiind utilizat pentru cheltuieli administrative, de regula prin asociatiile fostului primar Geza.

      Ceea ce nu se desfasoara corect in privinta bugetului consta in faptul ca , in conformitate cu legea, acesta ar trebui sa fie supus dezbaterii publice . Actualmente,aceasta faza se realizeaza in mod formal prin afisarea la sediul primariei si pe site-ul acesteia , asteptandu-se din partea locuitorilor propuneri si sesizari. In mod corect ar trebui organizate sedinte publice in care primarul si angajatii sai de specialitate sa prezinte locuitorilor cetatii propunerile de buget, sa motiveze aceste propuneri, sa asculte si parerile cetatenilor, preluind o parte din propunerile acestora. Asta inseamna un buget transparent si in interesul general al comunitatii.

      Daca dumbravitenii vor manifesta receptivitate la informatiile pe care le primesc si se vor implica mai mult in problemele comunitatii, eu sper ca se va ajunge si acolo.

      Iulian TOMA

  2. Domnule Iulian . Va felicit pentru puterea de munca. Pe mine personal ca simplu cetatean ma intereseaza cine din Dumbravita este platit din bugetul local ( cu nume si prenume eventual si functie) Cati bani castiga acest oameni. Ce trebuie sa faca pentru bani. Vreau sa mai vad cat si cui anume plateste primaria firmelor care asfalteaza, care ridica gunoiul, care furnizeaza apa, gazul, consultantilor de tot felul,  etc., etc, Vreau sa mai vad tot ca simplu cetatean care graficul de finalizare al lucrarilor incepute de 100 de ani si necontinuate. Avem troleibuz de 10 ani. Anul trecut s-a introdus deja , parca asa spuneati si astazi inca nu s-a finalizat operatiunea de suit sarme pe stalpi. Probabil ca in 2-3 ani vom avea si troleibuz. Ma bucur ca vom avea o zona de agrement dar nu stiu cand incepe aceassta lucrare.Cat costa. Cine o va realiza . La ce cost. In ce perioada de timp. De abia cand voi avea toate aceste informatii probabil ca ma va interesa si bugetul. pana atunci ne invitati sa venim la primarie ca sa ne spunem parerea pe cifre. Eu va doresc succes in ceea ce faceti pentru ca trebuie sa recunosc ca in ziua de astazi foarte putini oameni isi fac timp pentru comunitate in mod gratuit. Chestia cu implicarea vine cand exista informatie despre toate lucrurile povestite mai sus. Daca nu este informatie nu exista nici interes. 

 Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>