La sedinta ordinara de joi 21.03.2013 au participat 13 consilieri , primarul, secretara primariei si arhitecta Nistoran Luminita . A lipsit motivat consilierul Miklos Arpad si nemotivat consilierul Nemes Ilie.
Sedinta a fost condusa de consilierul Nagy Balasz.
Pe ordinea de zi au fost initial 13 puncte asa cum am prezentat in convocator.
Consilierul Toma Iulian propune suplimentarea ordinii de zi cu PH pentru trecerea in patrimoniul comunei Dumbravita a retelelor de apa si canalizare care au fost inregistrate abuziv in patrimoniul Asociatiei Apa Canal Dumbravita. Mentioneaza ca proiectul a fost depus in urma cu 2 luni, are avizul comisiei nr. 3 si intruneste toate conditiile pentru a fi cuprins pe ordinea de zi.
Se supune la vot si se voteaza cu 4 voturi pentru si 9 voturi impotriva.
Consilierul Nicola Adrian propune suplimentarea ordinii de zi cu PH pentru stabilirea tarifelor la apa si canalizare practicate de Comuna Dumbravita care este operatorul acestor servicii incepand cu 01. Ianuarie 2013.
Consilierul Toma arata ca acest proiect nu intruneste conditiile pentru a fi introdus pe ordinea de zi deoarece nu are Nota de fundamentare, nu a fost distribuit consilierilor pentru consultare inaintea sedintei , nu are avizul Comisiei nr. 3 care coordoneaza serviciile publice comunitare.
Se supune la vot si se aproba cu 12 voturi pentru si un vot impotriva.
Se supune la vot ordinea de zi cu modificarile aduse si se aproba cu 11 voturi pentru, o abtinere si un vot impotriva.
S-a dat citire procesului verbal al sedintei extraordinare din 28 februarie 2013 la care nu sant obiectii.
Incepe dezbaterea problemelor in ordinea prezentata in convocator.
1. Proiect de hotarare privind insusirea acordului de cooperare privind organizarea si exercitarea activitatii de audit public intern.
Primarul Malac V arata ca exista obligatia legala pentru toate administratiile locale de a efectua un audit intern si pentru ca Dumbravita nu are in schema personal calificat pentru acest lucru este nevoie de o asociere cu alte primarii pentru a contracta acest serviciu la o firma specializata.
Consilierul Toma arata ca aceasta prevedere exista de mai multi ani si il intreaba pe primar daca pana in prezent a fost efectuat acest audit intern si daca s-a efectuat de ce nu a fost prezentat niciodata consiliului local.
Primarul Malac spune ca pana in prezent nu s-a facut audit intern si vinovat pentru acest lucru este fostul primar.
Se supune la vot proiectul de hotarare in forma prezentata initial si se aproba cu unanimitate.
2. Proiect de hotarare privind insusirea avizului 5692/2013 al ANFP Bucuresti pentru functiile publice din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Dumbravita.
Secretara primariei arata ca in urma propunerii Consiliului local pentru Organigrama si statul de functii a fost primit avizul pozitiv din partea ANFP Bucuresti si acest aviz trebuie aprobat de Consiliul local.
Se supune la vot si se aproba cu unanimitate.
3. Proiect de hotarare privind reorganizarea retelei scolare Dumbravita pentru anul 2013-2014
Consiliera Denes Ildiko arata ca Propunerea Consiliului Local pentru Reteaua scolara a localitatii pentru anul 2013-2014 a primit avizul inspectoratului scolar si este nevoie de aprobarea acesteia printr-o hotarare de consiliu.
Se supune la vot si se aproba cu unanimitate.
4. Proiect de hotarare pentru angajarea unui avocat care sa reprezinte consiliul local in dosarele 2046/325/2012 la Curtea de Apel Timisoara, Dosar 21915/325/2024 la Judecatoria Timisoara, Dosar 21914/325/2012 la Curtea de Apel Timisoara si Dosarul 8433/30/2024 la Curtea de Apel Timisoara
Consilierul Sperneac, presedintele comisiei Juridice spune ca nu cunoaste cauzele in care primaria Dumbravita trebuie sa plateasca unei firme suma de 320 000 lei pentru o suma de 16 000 lei ( achizitia unui soft ) care nu a fost platita la timp. Considera ca este necesar sa angajam un avocat deoarece jurista primariei are foarte multe dosare in care reprezinta comuna si nu mai face fata
Consilierul Toma arata ca :
-nu se poate solicita consilierilor sa aprobe angajarea unui avocat fara a li se prezenta despre ce cauze este vorba;
- legea bugetului nu permite angajarea de avocati atunci cand in aparatul primariei este consilier juridic decat in cazuri exceptionale. Nu stim daca este un caz exceptional;
- in ultimul raport al curtii de conturi s-a constatat ca prejudiciu suma de 840 000 lei cheltuita nelegal de fostul primar cu onorarii avocati, executor judecatoresc , penalitati;
- majoritatea proceselor in care este angrenata comuna Dumbravita ( peste o suta pe rol ) au la baza fie abuzuri din partea executivului, fie incompetenta unor salariati ai primariei si nu considera ca este normal ca sa se solicite consilierilor sa hotarasca angajarea unor avocati asumandu-si astfel raspunderea pentru toate aceste greseli. Normal este ca cei care au gresit sa plateasca altfel nu se va indrepta niciodata situatia din administratia Dumbravita.
Primarul Malac arata ca celelalte 3 cauze in discutie sant cu Curtea de conturi. Referitor la spusele consilierului Toma arata ca are dreptate dar pana sa se recupereze daunele de la cei vinovati primaria va trebui sa plateasca aceste datorii si pentru a evita acest lucru spune ca este nevoie de angajarea unui avocat.
Consilierul Samfira intreaba daca exista o norma de procese in fisa postului pentru consilierul juridic.
Consilierul Kadar Ghe propune ca sa se amane decizia pana cand consilierul juridic va informa consilierii despre ce cauze este vorba urmand ca decizia sa se ia intr-o sedinta extraordinara.
Se trece la vot si se aproba angajarea unui avocat cu 12 voturi pentru ,un vot impotriva si o abtinere.
5.Proiect de hotarare pentru completarea Regulamentului de Organizare si functionare a Consiliului Local Dumbravita cu competentele si atributiile Comisei de specialitate nr. 3
Consilierul Sperneac apreciaza initiativa Comisiei nr. 3 si recomanda si celorlalte doua comisii sa faca acest lucru, dar considera ca nu e necesara includerea acestora in regulamentul Consiliului local ci utilizarea lor doar ca regulament propriu al comisiei.
In acelasi mod se pronunta si consilierii Kadar Ghe si Nicola Adrian.
Consiliera Denes arata ca s-a depus in termen legal proiectul de hotarare, nota de fundamentare si draftul de competente si atributii iar includerea acestora in regulamentul consiliului a fost propusa de consilieri in sedinta anterioara si in consecinta solicita aprobarea acestui PH.
Consilierul Toma arata ca in conformitate cu prevederile Regulamentului de functionare al CL , Comisia nr.3 coordoneaza si raspunde de anumite domenii in cadrul administratiei locale. In indeplinirea mandatului sau , comisia interactioneaza cu locuitorii comunei si cu diverse institutii care au sediul pe raza localitatii situatie in care are nevoie de o legalitate a deciziilor si actiunilor pe care le intreprinde. Aceasta legalitate nu o poate da decat CL printr-o hotarare care sa aprobe competentele si atributiile acesteia. Nu intelege de ce anumiti consilieri ,in loc sa aprecieze initiativa si dorinta colegilor din comisia 3 de a lucra mai organizat,transparent si eficient, se opun
Se arata surprins si dezamagit de atitudinea consilierului Sperneac care este de profesie avocat si ar trebui sa sustina acest lucru.
Se supune la vot si se aproba cu 8 voturi pentru,3 impotriva si 2 abtineri.
6. PH pentru stabilirea tarifelor la apa si canalizare practicate de Comuna Dumbravita care este operatorul acestor servicii incepand cu 01. Ianuarie 2013.
Consilierul Serneac arata ca in comisia economica aceste tarife au fost avizate si roaga ceilalti colegi sa aprobe aceste tarife fiind o situatie de urgenta.
Consilierul Toma il intreba pe consilierul Sperneac daca in calitate de jurist considera ca acest proiect intruneste conditiile legale pentru a fi dezbatut in sedinta de fata. Acesta confirma ca nu dar este o situatie exceptionala.
Consilierul Toma arata ca nu poate sa aprobe un lucru pe care nu il cunoaste aspect pe care il sustin si alti consilieri.
In acel moment sedinta s-a suspendat pentru 10 minute timp in care secretara primariei a multiplicat materialele aferente acestui punct de pe ordinea de zi si le -a distribuit consilierilor.
Dupa reluarea sedintei consilierul Toma ii solicita primarului Malac raspunsuri la urmatoarele intrebari :
- Cine va incasa serviciile de apa si canalizare in perioada 01.01.2024 – 31.03.2013 ?
- Ce tarif se va folosi pentru serviciile din aceasta perioada avand in vedere ca azi vom aproba tarifele valabile de la 01.04.2013?
- Care sant persoanele din cadrul primariei care raspund de aceste servicii ?
- In cazul unei contaminari a apei sau a unor nefunctionalitati la canalizare cine va raspunde si cui se vor adresa cetatenii ?
Primarul Malac raspunde : Serviciile de apa si canalizare vor fi incasate in perioada specificata de Primaria Dumbravita la tariful care se va aproba azi ( deci retro ) ; Pana in prezent nu a desemnat o persoana in cadrul primariei care sa raspunda de aceste servicii dar o va face in perioada urmatoare.
Consilierul Agoston il intreaba pe primar cum este posibil ca facturile pentru apa si canalizare sa fie intocmite de o persoana care nu este angajatul primariei iar la emitent sa fie trecut Consiliul local Sanandrei ?
Primarul Malac spune ca persoana respectiva lucreaza ca voluntar iar pentru greseala isi cere scuze .
Isi exprima speranta ca SC AQUA Dumbravita SRL isi va incepe foarte repede activitatea si atunci lucrurile se vor rezolva.
Se supune la vot hotararea si se aproba cu 12 voturi pentru si 2 abtineri
7. Discutarea cererilor depuse
Nu au fost cereri depuse .
8. Diverse
Consiliera Denes Ildiko prezinta raclamatia domnului Teodorovici Robert privitoare la o constructie ridicata de vecinul sau fara respectarea regulamentului de urbanism prin care i-a fost afectata intimitatea si solicita un raspuns din partea primarului .
Primarul Malac spune ca primit o reclamatie scrisa in acest caz , a verificat la compartimentul de urbanism si a constatat ca in situatia respectiva nu s-a respectat regimul de inaltime situatie in care va lua masurile prevazute de lege.
Consilierul Toma spune ca in astfel de cazuri legea prevede amenda si aducerea cladirii in parametrii prevazuti de regulamentul de urbanism si specificati in autorizatia de constructie.
Consilierul Toma il intreaba pe primarul Malac cand se vor relua lucrarile de asfaltare in localitate.
Primarul Malac raspunde ca asfaltarile trebuiau reluate din 15 martie dar au fost amanate din acuza timpului. Se vor relua sigur cu 01.04 2013.
Nemaifiind alte probleme , sedinta se incheie dupa 2 ore si jumatate de dezbateri.
Related posts:
Cu exceptia consilierului Toma, acest consiliu este un monument de prostie, incompetenta si hotie…. Probabil ca mai multa prostie, incompetenta si hotie se gaseste numai la Consiliul Local/Primaria Timisoara.
Sa luam doar doua exem[ple:
La pct. 4 avem urmatoarea precizare: "Consilierul Samfira intreaba daca exista o norma de procese in fisa postului pentru consilierul juridic." Ma intreb daca dl Samfira glumeste, e ironic si isi bate joc de o situatie grava sau chiar nu intelege nimic, caz in care se confirma faptul ca in Consiliul Local Dumbravita domnesc prostia si incompetenta…
La pct. 6 aflam urmatoarele: "Consilierul Toma il intreba pe consilierul Sperneac daca in calitate de jurist considera ca acest proiect intruneste conditiile legale pentru a fi dezbatut in sedinta de fata. Acesta confirma ca nu dar este o situatie exceptionala." Intelegem ca dl Sperneac e avocat. Prin urmare, ar trebui sa raspunda la urmatoarele intrebari: Ce act normativ permite incalcarea prevederilor legale in situatii de exceptie, respectiv ce inseamna o situatie de exceptie, cum se intelege o asemenea situatie si la ce criterii de analiza trebuie sa ne raportam atunci cand incalcam legea pe motiv de o asemenea situatie?
Exemplele ar mai putea continua. Vai si amar de dumbraviteni.
domnule Kadar,
chiar am fost ironic, o sa intelegeti citind stenograma sedintei de CL de saptamana trecuta cand am mai aprobat inca o reprezentare juridica externa pentru alte patru dosare aflate pe rol la Curtea de Apel Timisoara, incadrate si acestea tot ca situatii exceptionale. De asemenea, am cerut si probabil ca vom primi si o lista completa cu toate dosarele in care este angrenata Primaria Dumbravita la momentul actual, aceasta pentru a intelege amploarea acestui fenomen. Ma bucura interesul Dumneavoastra
Ionel Samfira
Domnule Kadar, într-o societate normală care are la bază principii fundamentale, orice afirmație pe care individul oricare ar fi el o face, ar trebui să fie rezultatul unei gândiri raționale, bazată pe o anumită documentare și nu în ultimul rând probată.
Din catalogarea făcută de dumneavoastră sau de alte persoane, se poate deduce că ați fost și sunteți dezinformat cu privire la procedura de desfășurare a ședințelor Consiliului Local Dumbrăvița, în acest sens vă invit să lecturați Legea nr. 215/2001 a administrației publice locale, Legea nr. 393/2004 privind statutul aleșilor locali, cât și Regulamentul de organizare și funcționare a Consiliului Local Dumbrăvița.
În ceea ce privește întrebarea dumneavoastră, consider că aceasta este făcută în mod tendențios, fiind ceret că toate dispozițiile normative cu caracter de lege trebuiesc respectate. Vă mai amintesc că tot dispozițiile legale în materie, prevăd, pe lângă regulile generale și anumite excepții de la regulă. Dacă veți lectura dispozițiile legale mai sus amintite, cred că vă veți edifica.
În altă ordine de idei, doresc, ca pe această cale, să informez că stenograma sau mai bine zis stenogramele prezentate pe acest site, sunt prezentate doar parțial, unele afirmații find rupte din context. Însă, pentru o informare corectă asupra dezbaterilor și opiniilor exprimate de către consilierii locali în cadrul ședințelor, vă rog să consultați procesele-verbale întocmite de secretarul unității administrativ-teritoriale.
Cu deosebită considerație, Adrian Sperneac.
Stimate domnule avocat Sperneac,
Am lecturat legile amintite de dvs. si ROF CLD. Nu am gasit nici o prevedere care da dreptul Consiliului Local sau Administratiei Locale sa actioneze in afara legii. Asteptam mai multa rigurozitate de la dvs. Corect este sa indicati care este articolul de lege care permite Autoritatii Locale sa emita facturi si sa incaseze bani pt un serviciu public in mod ilegal. Intelegem faptul ca este nevoie de o noua societate, care sa preia serviciul de apa canal de la defuncta fundatie Apa Canal Dumbravita, dar acest lucru trebuie facut in mod organizat si legal.
Situati exceptionale sunt calamitati, catastofe naturale, etc. Organizarea defectuoasa nu e e situatie exceptionala!
Va reamintesc, ca am solicitat CLD sa ne aprobe inregistrarea sedintelor de consiliu. Nu s-a aprobat. Am dorit transparenta, pt a nu fi acuzati ca publicam declaratii rupte din context sau fara probe. Domnul consilier Samfira a solicitat inregistrarea sedintelor de Consiliu Local de catre televiziunea locala Behela TV, aflata in subordinea primarului si publicarea acestora pe Internet. Domnul Primar Malac a spus ca se ocupa si nu s-a intamplat nimic in 6 luni de zile.
Cred ca toata lumea isi doreste ca noul serviciu public de apa canal sa asigure dezvoltarea retelelor existente, sa livreze apa la parametri de calitate agreati contractual si probati prin auto-monitoriazare periodica. Nu ne dorim “aceias Marie cu alta palarie”.
Cu stima,
Octavian Oncioiu
Domnule Sprenceac de unde stiti dumneavoastra cata incarcare de munca este pe capul domnisoarei juriste ca sa va oferiti salavator in aruncarea de bani la avocati. Daca ati fi fost jurist de profesie atunci ati fi stiut domnule Sprenceac ca patrimoniul unei asociatii asa cum este asociatia de apa si canalizare a domnului fost primar silaghi nu poate fi preluat printr-o simpla hotarare de consiliu local fara ca aceea asociatie sa se fi dizolvat sau lichidat in prealabil. Daca v-ar fi pasat catusi de putin de localitatea pe care o conduceti ati fi incheiat un contract cu aquatim care este o societate foarte serioasa de canalizare si distributie apei. cine a auzit domnule spreneac de casier voluntar care incaseaza facturi la apa atat in numele lui geza cat si in numele srl-ului de la primarie. Amestecul asta de interese particulare si lipsa totala de profesionalism pe care o manifestati voi astia de la primarie ne face sa ne intrebam daca nu ar trebui sa strangem semnaturi pentru a va trimite acasa. Domnul Toma se lupta de vreo 4 ani de zile sa opreasca hotiile din primarie si voi spuneti ca va rupe, va baga sau va scoate din context. cata nerusinare domnule sa ai tupeul sa faci pe nevinovatul cand noua din vatra noua a satului ni se cer sub forma de taxe 3000 de lei ca sa se ia in calcul la reteaua electrica in timp ce celor din vatra veche nu li se cere nici un ban. Am auzit ca si dumneavoastra ati fost unul din cei care ati cerut ca oamenii care asista la sedintele voastre de consiliu sa nu li se dea voie sa vorbeasca fara slujul si aprobarea de rigoare de la majestatile voastre. Dar ma rog dumneavoastra domnilor primari, vicprimari, consilieri, functionari, salariati, someri publici sau orice simbrias public de dreapta, de stanga de centru dreapta de centru stanga de mijloc de centru mijloc sau de extrem mijloc, radicali pesedisti, pedelisti, penelisti, udemeristi, taranisti, liberschimbisti, laburisti, reformisti, fomisti, fieva mila de noi si dati-ne voie ca, in numele democratiei, sa primim toate abuzurile voastre pe care cu o mare generozitate le revarsati asupra noastra.
Duminica Floriilor pentru ortodocsi, Pastele pentru catolici si reformati reprezinta un moment in care ar trebui sa uitam de suparari, sa sarbatorim impreuna si sa pasim cu incredere in viitor. Impreuna. La multi ani celor cu nume de floare, Paste fericit tuturor!
Duminica Floriilor pentru ortodocsi va fi in 28 aprilie!!
Domnule Sosoi!
Mai scrieti si sub pseudonimul de EU? De ce?
Adevarat este pe 28 apr duminica floriilor dar cum sa te pui bine oare gudurindute
Si va mai si raspundeti cu NOI. Sau, e valabila vorba "la vremuri noi, tot NOI" , domnule Sosoi?
Amuzant, chiar nostim dialogul EU - NOI….
Doamna Sere,
de ce va pierdeti vremea cu explicatii pentru deale Sosoi? Va credeam mai inteligenta decit sa coboriti la acest nivel de discutii. Credeti-ma, nu merita!
Cu stima,
Farkas
Au trecut deja 8 zile de la momentul in care, printr-o hotarare mai mult decat discutabila szilaghyi a reusit sa anuleze in prima instanta hotararea prin care a fost indepartat din consiliul local. Pana acum Marinichi nu a facut recurs desi hotararea judecatorului nu are absolut nici un fundament juridic. Poate ar trebui sa scrieti un articol si despre aceste manevre de culise oculte.
Cred ca multe din procesele care sunt pe rol la jurista primariei sunt generate de lipsa de profesionalism a angajatiilor primariei, spun acest lucru deoarece fiecare cetatean cu o problema majora sau minora s-a prezentat prima data la Primarie si la Consiliul Local, sa solicite informatii sau sa-si rezolve problemele ce cale amiabila. Aceste situatii daca nu sunt remediate se recomanda tot de catre angajatii primariei ca petitionarul sa se adreseze justitiei. Aceste situatii sunt chiar din nerespectarea tremenului de raspuns la solicitariile scrise ale cetatenilor. Sunt curios daca in fisa postului la Serviciul Juridic exista norme de incarcare sau situatii care depasesc competenta personalului. Consider ca cazurile exceptionale ar trebui tratate ce catre Serviciul Juridic al Primariei, iar cele "marunte" si fara consecinte sa fie declinate avocatiilor (costurile fiind mai mici)
Domnilor cum este posibil sa platim din banii nostri case de avocatura, probabil cu sume exorbitante din care poti plati cu siguranta salarile pe un an a 5-6 juristi pentru procese asa zis complexe. Domnule Sperneac, sper ca nici dumneavoastra si nici rudele sau cunostintele dumneavoastra nu vor fi beneficiarii contractelor pe care cu atata generozitate le oferiti externilor. Domnule Toma prin Dunosul pe care il conduceti sau si mai bine in calitatea de consilieri local pe care o aveti va rog sa luati la puricat contractele pe care domnul sperneac vrea sa le de-a avocatilor ca sa vedem ce se ascunde prin ele si sa vedem cat de complexe si ce cunostinte supersofisticate de drept ar trebui sa aiba un consilier juridic pentru a le putea intelege. Cereti domnule Toma primariei sa va puna la dispozitie rapoartele de activitate ale dominisoarei juriste ca sa vedem si noi astia care ii platimsalariul care este volumul de munca a acestui om. Daca doamna jurista da avize de legalitate de ce nu a dat unul negativ pentru majorarea tarifelor la serviciile de apa care s-a facut dupa ureche fara nici o fundamentare. Domule Sperneac, in calitatea dumneavoastra de distins avocat va rugam sa asigurati respectarea legii nu acoperirea ei. Nu mai permiteti nimanui sa faca jocuri politice pe buzunarul si pe nervii nostrii. Pe strada mea apa iese afara din sant, canalizarea si-a dat duhul de atata eficienta iar noi ne jucam de-a majorarile la tarifele pentru uitilitati. Apropos am vazut pe factura de apa 10 mc asa cum au foarte multi vecini. Este normal sa pleci cu consumul de apa de la 10 mc ?Daca da cine a stabilit acest lucru ? Mai este o problema care nu a fost inca stabilita . La cine platim facturile de apa ? La asociatia de apa canal cu care avem semnate constracte si care inca mai vine si ne citeste contorul sau la acvatim care am inteles ca a preluat serviciile de apa si canalizare ale dumbravitei ? Ce este interesant ca desi sustineti ca acvatimul a preluat aceste servicii cand te duci la ei in 700 sa platesti acestia sustin ca nu au nici un contract cu primaria dummbravita. Atunci care este smecheria ? Oricum este bine ca exista un sait pe care sa poti comunica si acest dunos care daca nu este vreun partid dechizat in asociatie atunci chiar este o asociatie buna pentru cetateni. Sa imi spuneti cand se intalnesc membrii dunosului si unde ca nu am vazut nimic pe saite despre intalnirile pe care le aveti si ce se face concret prin organizatie. Cand mai are loc sedinta de consiliu local si unde se depun cererile pentru a participa la aceste sedinte si cine aproba aceste cereri.
A, da? 10 mc? Eu am 65mc apa potabila + 61,75 mc ape uzate+ 1,49 mc ape meteoritice si am 307 lei de plata. Poate aflu si formula de calcul.
Stimate domnule Sergiu,
Data si ora la care au loc sedintele de plen ale CL Dumbravita sunt afisate pe site -ul primariei cat si al Dunosului. De asemenea, este facuta publica si ordinea de zi astfel incat concetatenii interesati punctual ori general de problematica ordinii de zi sa participe. Nu aveti nevoie de nici o cerere in acest sens, dar dupa litera regulamentului luare cuvantului se face cu acceptiunea majoritatii simple a consilierilor.
Personal, am propus de foarte multe ori ca sedintele de plen ale CL sa fie filmate de catre Behela TV, iar partile de interes crescut pentru cetateni (preluarea serviciului de apa canal de catre primarie, taxe locale, tarife apa canal, bransamente utilitati, etc) sa fie redate pe site-ul primariei. Ce pacat ca Behela TV are multe lucruri mai importante de facut decat sa informeze corect si la timp cetatenii comunei.
Legat de aceasta, televiziunea Behela TV, a luat fiinta intr un proiect de tip crossborder Romania -Ungaria, la vremea respectiva cei 5 (???) redactori fiind platiti din proiect. In prezent Primaria este obligata sa mentina structura actuala inca 5 ani de la incheierea proiectului, iar cheltuielile generate sunt de ordinul a 10 mii E/luna (informatie facuta publica de catre domnul Nicolae Constatin, in plenul de CL). Cu toate acestea de cate ori am cerut sa se filmeze sedintele de CL , eterna explicatie a fost ca nu au avut timp, nu au chiar bani de casete, nu pot lucra dupa masa, etc., dar mai ales domnul Nicolae Constatin a argumentat ca Behela TV este o institute DE CULTURA, probabil prin analogie cu faptul ca este finantat din sumele destinate culturii dumbravitene.
P.S.
La ora actuala toate procesele, cred ca nimeni nu stie cate, sunt mostenite din perioada mandatelor fostului primar, (pentru reprezentarea juridica a UAT Dumbravita prin cabinetele externe de avocati fiind platite peste 80000 ron/vezi raport Curtea de Conturi Timis). In concluzie, ma simt dator sa subliniez ca domnul avocat Sperneac nici macar nu era consilier la vremea respectiva si nu a putut avea nici un interes ori un cuvant de spus pentru a se externaliza acest serviciu. Si in alta ordine de idei este unul dintre consilierii care chiar inteleg activitatea din CL si sa nu fac doar act de prezenta.
Chiar in concluzie, va asteptam la prima sedinta de CL din sfarsitul acestei luni.
cu stima
Ionel Samfira
Domnule Sperneac,
foarte bine v-a raspuns dl Oncioiu. Dvs ne tineti lectii de drept, dar omiteti cu buna stiinta sa faceti precizarile pe care dl. Oncioiu le-a facut. Tocmai pentru ca ma asteptam la un raspuns ca acela pe care l-ati dat (e, totusi, mare lucru ca ati raspuns!), va intrebasem ce inseamna o situatie exceptionala. Toata lumea stie ca legile prevad situatii exceptionale, care permit a se deroga de la norma comuna, dar dezorganizarea, haosul, furturile, neglijentele, proasta administratie nu intra in categoria exceptiilor, domnule Sperneac. Acolo intra, cum bine vi s-a zis, incendiile, cutremurele, inundatiile, conflictele armate si alte asemenea, ceea ce dvs, ca jurist, stiti, dar nu vreti sa spuneti, tinandu-ne lectii despre legile administratiei publice locale.
Nicio norma, domnule Sperneac, nu va permite sa derogati de la ea, pe motiv de situatie exceptionala, si sa gestionati un serviciu public cum este cel al alimentarii cu apa in mod ilegal, de exemplu incasand bani fara sa aveti acest drept.
Chiar daca ceea ce se publica pe acest site, absolut necesar pentru dumbraviteni (felicitari, domnule Toma & prietenii!), ar fi trunchiat, dumneavoastra nu ati prezentat situatia asa-zis reala, trimitandu-ma la procesul-verbal intocmit de secretarul comunei, dar ati acceptat implicit ca adevarate cele scrise aici, atunci cand m-ati trimis la studiul unor legi, in loc sa completati cele scrise aici cu restul informatiilor pe care autorii acestui site, din rea-vointa fireste, au uitat sa le publice.
Cat despre restul… am scapat de dracu, dragi dumbraviteni, si se pare ca am dat de tac-su… Halal!