STENOGRAMA Sedintei ordinare a CL Dumbravita din data de 30.04.2023
La sedinta ordinara de joi 30.04.2023 au participat initial 13 consilieri , primarul, secretara, jurista CL, contabila Rosu Carolina, politistul local Sperlea Claudiu si ins.agricol Sas Maria. Consilierul Agoston a anuntat ca va intarzia 20 minute din motive obiective.
A participat ca invitat Nicola Alin Ciprian in vederea validarii pe postul de consilier local ramas liber dupa retragerea lui Gafton Sorin.
Sedinta a fost condusa de consilierul Kadar Gheorghe.
Pe ordinea de zi au fost initial 14 puncte.
Consilierul Nicola A propune suplimentarea ordinii de zi cu modificarea unui articol din HCL/ 2013 privind aderarea Dumbravitei la GAL ul Dealurile Recasului prin care UAT Dumbravita se angajaza sa nu mai adere la niciun alt GAL ( Grup de administrare locala ). Se supune la vot si se aproba in unanimitate.
Consilierul Toma solicita ca la pct. 2 de pe ordinea de zi sa se prevada si alegeri ale conducerii Comisiei nr. 3 deoarece prin schimbarile structurii CL , comisia a ramas fara secretar si are 2 presedinti. Se supune la vot si se aproba cu 12 voturi pentru si un vot impotriva ( Szilagyi )
Consilierul Toma arata ca exista 3 cereri depuse la secretariatul primariei care nu au primit raspuns si nu au fost cuprinse pe ordinea de zi :
-cererea consilierului Toma prin care solicita informatii despre stadiul lucrarilor de investitii in derulare ;
- cererea Comisiei nr. 3 prin care se solicita prezentarea temelor de proiectare pentru 7 lucrari de investitii care sant cuprinse in bugetul pe anul 2015 si pentru care nu exista inca proiect ( aspect de grava ilegalitate );
- cererea unui grup de cetateni de pe strada Sirius reprezentati de Liviu Iacoboni prin care se sesizeaza demararea lucrarilor la un complex de locuinte in conditii ilegale ( fara autorizatie de construire si cu incalcarea prevederilor Regulamentului de urbanism ) si se solicita intrarea in legalitate.
Solicita primarului explicatii si cuprinderea acestor cereri pe ordinea de zi .
Primarul Malac spune ca va da explicatiile respective la punctul 14 , cereri depuse.
Se voteaza ordinea de zi cu completarile aduse in unanimitate.
Se da citire procesului verbal din sedinta anterioara . Nu sant obiectii si se aproba in unanimitate.
Se incepe dezbaterea problemelor de pe ordinea de zi .
Consilierul Toma arata ca la ultima sedinta consilierii au hotarat inregistrarea audio a sedintelor si solicita primarului explicatii pentru nerespectarea acestei decizii.
Primarul arata ca a facut demersurile necesare pentru achizitia aparaturii de inregistrare , urmeaza sa fie livrat echipamentul si urmatoarea sedinta a CL in mod sigur va fi inregistrata audio.
1. PH privind validarea mandatului unui consilier local.
Secretara primariei arata ca urmatorul candidat pe listele USL era Pal Aranca din partea PC care a depus o cerere de retragere de pe lista. In aceste conditii s-au facut demersurile pentru validarea urmatorului candidat respectiv Nicola Alin Ciprian ( fratele consilierului Nicola Adrian ) din partea PSD.
Consilierul Sperneac arata ca procedura este nelegala si abuziva si atrage atentia atat secretarei primariei cat si juristei ca nu cunosc legislatia si pun consilierii in situatia de a comite o ilegalitate. Precizeaza faptul ca nu exista procedura de retragere de pe listele de vot aprobate de Comisia judeteana si ca atare , doamna Pal Aranca va trebui validata ca si consilier local. Daca dupa validare nu doreste sa mai fie consilier , se poate retrage prin demisie. Propune ca cei care au gresit sa isi ceara scuze fata de Nicola Ciprian care a fost invitat fara rost la aceasta sedinta.
Consilierul Toma solicita Presedintelui PC, Balasz Nagy sa precizeze daca Pal Aranca mai este membru PC iar dupa confirmarea acestuia arata ca fara retragerea sprijinului politic sau demisia din partid , doamna Pal nu poate fi scoasa de pe lista de condidati.
Primarul Malac ( PSD ) arata ca nu s-a gresit intentionat ci probabil au fost interpretate gresit anumite documente.
Presedintele de sedinta propune amanarea acestui punct pana la clarificarea documentelor necesare validarii.Se aproba in unanimitate.
Soseste in sedinta si consilierul Agoston Odon.
Presedintele de sedinta propune dezbaterea pct. 6 si 3 avand invitati la aceste puncte.
6. PH pentru stabilirea taxelor ce se vor aplica la elaborarea atestatului de producator si a certificatelor de comercializare.
Inspector Sas Maria arata ca aceste documente sant necesare pentru desfacerea in piete a produselor agricole si trebuie de urgenta elaborata o hotarare pentru aprobarea acestor taxe. Precizeaza faptul ca atestatul are valabilitate un an de zile si a propus taxa de 70 lei iar certificatul de comercializare este inclus in aceasta taxa . Pentru certificate suplimentare ( caz frecvent intalnit ) a propus o taxa de 15 lei / certificat.
Consilierul Toma solicita informatii despre numarul de producatori de pe raza localitatii si daca producatorii care nu comercializeaza au nevoie de aceste documente.
Doamna Sas precizeaza ca exista producatori agricoli locali ( nu prea multi ) iar cei ce nu comercializeaza , nu au nevoie de aceste documente.
Consilierul Toma propune pentru incurajarea productiei locale ca in piata agoalimentara care va fi data in functiune cat de curand , producatorii agricoli cu domiciliul in Dumbravita sa nu plateasca nici-o taxa pentru comercializarea produselor proprii. Spune ca prefera sa vada in localitate livezi de pomi si gradini de legume si flori decat ambrozie si alte balarii.
Primarul spune ca va tine cont de acesta propunere .
Consilierul Agoston atrage atentia ca primaria Dumbravita a emis atestate si certificate de comercializare in conditii ilegale ( cu valabilitate anterioara datei emiterii ) care au fost descoperite de inspectorii ANAF in pietele din Timisoara iar amenzile in acest caz sant pana la 15 000 lei.
Consilierul Sperneac propune micsorarea taxei pentru atestat la 50 lei /an fiind vorba de mici producatori.
Consilierul Abalaru sustine si el aceasta propunere .
Consilierul Kadar propune suma de 200 lei / atestat.
Se supun la vot taxele de 50 lei /atestat si 15lei / certificat de comercializare si se aproba in unanimitate .
3. Proiect de hotarare privind rectificarea bugetului local pe anul 2015.
Ins. Rosu Carolina prezinta referatul prin care a solicitat suplimentarea cheltuielilor la obiectivul Centru de zi cu suma de 1000 000 lei pentru a se putea plati factura emisa de constructor. Suma va fi recuperata ulterior din fondurile europene.
Consilierul Toma arata ca nici de aceasta data nu a fost prezentat consilierilor bugetul rectificat si ca are convingerea ca in bugetul care va fi aprobat de consilieri vor aparea mult mai multe modificari decat cea prezentata in referatul de fata. Solicita doamnei Rosu sa ii precizeze ce a facut cu milionul de lei prevazut a fi cheltuit in trimestrul I la obiectivul Casa de cultura , atata timp cat acest obiectiv nu a fost scos inca la licitatie. Arata ca sant mult mai multe obiective de investitii in aceasta situatie motiv pentru care executivul refuza sa dea informatiile necesare consilierilor.
D-na Rosu spune ca banii sant tot acolo dar nu au fost cheltuiti.
Consilierul Toma precizeaza ca acest lucru se traduce prin neindeplinirea sarcinilor de dezvoltare de catre primar si aparatul sau , sarcini aprobate de CL si trebuie sa fie sanctionati cei vinovati .
Primarul Malac spune ca in ceea ce priveste Casa de cultura a incercat demararea procedurii de licitatie dar neavand in buget toata suma necesara nu a putut sa inceapa licitatia. Valoarea totala a lucrarii este de 7,5 milioane lei iar in bugetul anual sant alocati 2,5 milioane lei . Propune pentru inceperea licitatiei aprobarea CL pentru o linie de credit de 5 milioane lei la Banca comerciala cu 4% dobanda/an. Considera ca nu va fi nevoie de toata aceasta valoare a creditului deoarece lucrarea va fi realizata in 2-3 ani si vom primi banii din lucrarile finantate cu fonduri europene, bani care au fost avansati de catre UAT Dumbravita din bugetul local.
Solicita consilierilor acceptul pentru a prezenta in sedinta urmatoare un PH in acest sens.
Nemaifiind alte comentarii se trece la aprobarea rectificarii bugetare si se aproba cu 11 voturi pentru si 3 abtineri ( Agoston , Samfira , Toma )
2. PH privind modificarea si completarea HCL nr. 36 /2012 privind constituirea comisiilor de specialitate.
Secretara primariei arata ca urmare aplicarii hotararii judecatoresti au aparut modificari in structura comisilor si este necesara modificarea HCL privind componenta acestor comisii.
Consilierul Szilagyi arata ca prin hotararea judecatoreasca se decide revenirea la situatia anterioara revocarii sale si ca atare el detine si functia de presedinte al comisiei nr. 3.
Consilierul Toma releva faptul ca in C3 exista in prezent doi presedinti alesi prin vot si nu mai exista secretar. In aceste conditii , la ultima sedinta a comisiei s-a votat ca sa se tina noi alegeri pentru structura de conducere a comisiei.
Consilierul Sperneac arata ca prin hotararea instantei se revine la situatia anterioara si atunci Szilagyi trebuie sa fie presedinte.
Consilierul Toma arata ca functile de conducere intr-o comisie sant desemnate prin votul membrilor comisiei , iar membrii comisiei au hotarat cu majoritate sa-si aleaga o noua conducere.
Jurista primariei arata ca propunerea consilierului Toma este legala si nu incalca hotararea judecatoreasca.
Presedintele de sedinta propune inceperea procedurii de vot. Cei 5 membri ai comisiei nr. 3 se retrag in sala de festivitati pentru alegerea conducerii prin buletine de vot.
Se prezinta plenului rezultatul votului , respectiv :
- Denes Ildiko – presedinte
- Agoston Odon - secretar
Presedintele de sedinta supune la vot aprobarea modificarilor HCL 36/2012 si se aproba cu 13 voturi pentru si un vot impotriva (Szilagyi )
4.PH privind aprobarea organigramei si si Statului de functii din cadrul aparatului de specialitate al primarului.
Politistul local Sperlea Claudiu spune ca a depus o cerere pentru a se modifica structura Politiei locale in sensul de a se pastra pentru moment variant de compartiment ( 7 persoane ) si dupa ocuparea prin concurs a postului suplimentar aprobat in acest an de Institutia prefectului , sa se modifice structura in Birou ( 1 + 6 ) , in alte conditii va trebui sa functioneze foarte mult timp cu structura incompleta. Arata ca a discutat aceasta propunere in comisiile 1 si 3 si are avizul acestor comisii.
Consilierul Toma arata ca in organigrama actuala se mentim propunerile facute de dansul in anul trecut privind infiintarea compartimentelor Administrativ si coordonare servicii comunitare ,dar la aceste compartimente posturile nu sant ocupate , deci nu functioneaza . Atrage atentia executivului asupra importantei celor doua compartimente si solicita sa se faca demersurile necesare pentru ocuparea acestor posturi . Deasemenea arata ca responsabilitatile si atributiile compartimentelor nu sant clar definite si urmarite astfel incat nimeni nu raspunde de nimic si da exemplu compartimentul de Urbanism si pe cel de Dezvoltare : PUG –ul localitatii nu este urmarit de nimeni ( D-na Nistoran este tot timpul plecata iar in lipsa ei nimeni nu stie nimic ; Domnul Nicolae spune ca nicio lucrare de dezvoltare a localitatii nu este in responsabilitatea sa si nu are date despre ea ) Solicita primarului sa clarifice aceste aspecte si sa desemneze pentru fiecare sef de compartiment sau birou cate un inlocuitor care sa preia atributiile acestuia in lipsa . Este o cerinta obligatorie intr-o in stitutie publica.
Consilierul Szilagyi arata ca personalul contractual angajat pe durata determinata pentru proiecte europene nu este cuprins corect in organigrama si solicita cuprinderea acestuia la compartimentul dezvoltare.
Nemaifiind alte comentarii se supun la vot organigrama si statul de functii cu amendamentele discutate in sedinta si se aproba in unanimitate.
Consilierul Nemes paraseste sedinta.
5.PH privind actualizarea tarifelor de salubrizare practicate de Retim incepand cu data de 01.03. 2015.
Consilierul Nicola spune ca fundamentarea majorarii cu 25 % a tarifelor nu este corecta si propune amanarea pana la prezentarea unei fundamentari serioase .
Consilierul Toma arata ca serviciile Retim sant de buna calitate iar majorarea este propusa numai la nivelul inflatiei adica sub 1 %, nicidecum 25 %.
Consilierul Nicola isi cere scuze ,spune ca a confundat tariful cu TVA cu tariful majorat.
Consilierul Sperneac spune ca nu este corecta motivarea cresterii tarifului Retim pe baza cresterii pretului la alimente.
Consilierul Szilagyi arata ca serviciile Retim sant de calitate si trebuie mentinute . Solicita consilierilor sa accepte mentinerea acestui operator la nivel local.
Nemaifiind alte comentarii se supune la vot si se aproba cu 10 voturi pentru si 3 abtineri ( Nicola , Sperneac , Hategan ).
7. PH privind angajarea unui avocat pentru reglementarea juridica a terenului din str. Petofi Sandor nr. 50.
Consilier Sperneac spune ca nu este de acord cu acest lucru deoarece avem consilier juridic care poate sustine aceasta cauza, relative simpla.
Consilier Szilagyi arata ca situatia nu este simpla deoarece constructia respectiva este amplasata pe mai multe parcele dintre care unele sant revendicate de succesorii unor proprietariy si ca trebuie un avocat cu experienta. Propune deasemenea ca toate cheltuielile necesare sa fie suportate in cota parte de primarie si locatarii din bloc .
Consilier Kadar arata ca aceasta problema este nerezolvata de foarte mult timp ( 2004 ) si sustine angajarea unui avocat pentrua se solutiona in sfarsit aceasta situatie in care este interesata si primaria .
Consilierul Toma spune ca din 2008 ,anul in care a intrat in CL a luat cunostinta de problema aceasta si la cererea locatarilor a initiat un proiect de hotarare aprobat abia in 2010, prin care se stabilea inceperea unei actiuni juridice in constatare de catre UAT Dumbravita prin care sa se reglementeze situatia juridica a terenului . Atunci a fost stabilita si suma de 2000 euro care urma sa fie alocata din bugetul local pentru cheltuielile aferente actiunii. Cu toate ca primaria a pus conditia ca toti locatarii sa-si plateasca in avans impozitele , conditie indeplinita ,nu intelege de ce primarul de atunci, Szilagyi si ulterior , primarul Malac nu au pus in aplicare aceasta hotarare care ar fi rezolvat de mult timp problema .
Nemaifiind alte comentarii se supune la vot si se aproba cu 10 voturi pentru , 2 abtineri ( Sperneac, Agoston,) si un vot impotriva ( Szilagyi ).
8. PH privind subinchirierea spatiului de 20 m2 din incinta imobilului situat la Petofi Sandor nr. 29 catre Societatea Aqua Dumbravita.
Consilierul Szilagyi arata ca acest spatiu este detinut in prezent de Asociatia de Gaz Dumbravita care are si sediul social la aceasta adresa si nu considera ca este normal sa fie atribuit altei societati.
Consilierul Agoston il intreba pe domnul Szilagyi in ce calitate a solicitat acest lucru : de consilier local sau de presedinte al Asociatiei de Gaz.La raspunsul acestuia ca in calitate de presedinte al asociatiei de Gaz ,Agoston roaga secretara sa consemneze foarte clar in PV acest lucru.
Consilierul Samfira spune ca Asociatia de Gaz ocupa nelegal acest spatiu care este inchiriat de UAT Dumbravita si in plus nu plateste nicio chirie. In plus spatiul in care functioneaza societatea Aqua Dumbravita este foarte mic si au nevoie de acest spatiu suplimentar.
Consilierul Szilagyi spune ca pentru spatiul respectiv Asociatia de Gaz a dat spre utilizare gratuita Societatii Aqua Dumbravita diverse utilaje.
Consilierul Toma arata ca acest tip de relatii intre societatile comerciale nu este legal. Intre societati trebuie sa se foloseasca documente legale ( contracte comerciale ) nu trocul ca in epoca de piatra. Societatea Aqua Dumbravita este in subordinea CL Dumbravita si acesta trebuie sa o sprijine pentru a -si desfasura activitatea in conditii cat mai bune.
Se supune la vot si se aproba cu 12 voturi pentru si un vot impotriva ( Szilagyi )
9. Discutarea adreselor institutiei prefectului jud. Timis cu privire la verificarea legalitatii HCL urilor adoptate de CL Dumbravita .
Secretara primariei arata ca au fost transmise doua adrease de la prefectura Timis prin care sant sesizate mai multe nereguli in privinta modul in care sant fundamentate HCL urile CL Dumbravita ,in principal lipsa unor documente care trebuie sa insoteasca hotararile consiliului .
Face precizarea ca cele mai multe aspecte cuprinse in adresele prefectului sant neintemeiate , documentele reclamate gasinduse in dosarul inaintat prefecturii, in xerocopii ,pe verso unor pagini. Sant si situatii semnalate pe buna dreptate si a luat masurile necesare pentru ca documentele lipsa sa fie transmise catre institutia prefectului .
Exista un singur caz care nu a putut fi solutionat datorita aprobarii hotararii respective fara a tine cont de prevederile legale . Este vorba de HCL ul prin care a fost aprobat PUZ –ul pentru parcele ce urmeaza a fi atribuite tinerilor sub 35 de ani, PUZ amplasat in pasunea comunala fara a avea aprobarea Ministerului Agriculturii.
Se propune revocarea acestui HCL .
Consilierul Toma arata ca s-a abtinut alaturi de alti colegi consilieri la votarea acestui PUZ tocmai pentru ca nu erau indeplinite conditiile legale. Cu acea ocazie a propus si Solutia de a se achizitiona de catre UAT Dumbravita o suprafata de teren arabil echivalenta si a se transforma in pasune.
Consilierul Sperneac spune ca toate masurile pentru a se demara proiectul PUZului trebuiau luate inainte . Acum nu se mai poate face nimic.
Primarul Malac spune ca este in cautare de solutii pentru rezolvare favorabila si solicita consilierilor sa nu revoce acest HCL pana la sedinta urmatoare.
Se supune la vot mentinerea hotararii de aprobare PUZ si se voteaza astfel :
8 voturi pentru, 4 voturi impotriva ( Samfira , Sperneac, Szilagyi, Agoston ) si o abtinere (Toma ).
10. Discutarea plangerii impotriva HCL nr 22/19.03.2015 inaintata de doamna Bozso Margareta prin care solicita revocarea acestei hotarari si mentinerea HCL nr. 32/2012 ca temeinica si legala.
Secretara primariei face precizarea ca Doamna Bozso urmare revocarii din functia de consilier local si-a angajat avocat pentru a demara actiune in instanta impotriva CL Dumbravita. Plangerea in cauza constituie o etapa in procedura prealabila demararii actiunii judecatoresti. Consilierii trebuie sa decida daca isi mentin hotararea sau o revoca
Se supune la vot mentinerea hotararii nr. 22/ 19.03.2023 si se voteaza astfel : 8 voturi pentru, 4 abtineri ( Denes, Toma ,Abalaru, Sperneac ) si un vot impotriva ( Agoston )
Consilierul Sperneac paraseste sedinta .
11.Discutarea sesizarii nr. 6632/ 09.04.2015 intocmita de consilierul Samfira Ionel cu privire la unele aspect discutate in sedinta ordinara din 19 martie 2015 .
Secretara primariei arata ca problemele sesizate au aparut urmare faptului ca administratorul Bradistean a depus doua cereri de inchiriere spatiu iar la dosarul de consiliului a ajuns numai prima cerere pentru 40 m2. In aceste conditii HCL a aparut numai pentru acest spatiu.
Consilierul Samfira arata ca in referatul comisiei nr. 1 s-a precizat ca este vorba de doua spatii si trebuia clarificata problema .
Consilierul Toma arata ca intrucat in sedinta de azi a fost aprobat si al doilea spatiu, fondul problemei a fost rezolvat. Atrage atentia secretarei si primarului asupra responsabilitatilor privind punerea in aplicare a hotararilor CL si precizeaza faptul ca in cele doua hotarari de inchiriere spatiu , resposabil cu punerea in aplicare este trecut administratorul Bradistean, persoana care nu face parte din aparatul primarului , deci nu este subordonat acestuia . Aceste responsabilitati trebuie sa apartina compartimentului administrativ al primariei care trebuie sa aiba in gestiune aceste imobile si contractele aferente.
Primarul Malac ii da dreptate consilierului Toma si promite sa corecteze aceste nereguli organizatorice.
12.Informare cu privire la depunerea declaratiilor de avere si de interese ale consilierilor locali pe anul 2014.
Presedintele de sedinta consulta consilierii daca au luat cunostinta de conditiile in care trebuie depuse declaratiile.Primeste confirmarea celor prezenti.
Consilierul Szilagyi isi arata nemultumirea ca in referat nu este specificat si termenul de depunere .
Consilierul Toma spune ca termenul este stabilit prin Legea alesilor locali si corespunde datei de 15 iunie.
13. PH privind completarea HCL prin care Dumbravita a aderat la GAL Dealurile Recasului cu articolul prin care se obliga sa nu adera la alt GAL.
Se supune aprobarii si se aproba in unanimitate
14. Discutarea cererilor
Nu au fost depuse cereri pentru dezbatere in sedinta .
Consilierul Toma ii solicita primarului raspunsuri la cele 3 cereri care nu au fost introduce pe ordinea de zi .
Primarul Malac da urmatoarele raspunsuri
- La cererea consilierului Toma privind stadiul lucrarilor de investitii spune ca a trimis raspunsurile prin posta cu o zi inainte.
- La cererea comisiei nr. 3 privind cele 7 teme de proiectare pentru lucrarile de investitii cuprinse in bugetul pe anul in curs spune ca nu a reusit sa formuleze raspunsul deoarece problema este complexa si timpul a fost scurt . Precizeaza ca a apelat la mai multi proiectanti pentru a intocmi aceste documente si nu are inca raspunsurile acestora.
Consilierul Toma spune ca afirmatiile primarului sant povesti pentru copii si aduce ca argument ( prezinta presedintelui de sedinta ) o adresa de raspuns din partea compartimentului Dezvoltare ,adresa in care seful compartimentului spune si semneaza ca niciuna dintre lucrarile respective nu sant in competenta acestui compartiment si nu detin nicio informatie despre aceste lucrari.
Deasemenea atrage atentia primarului ca temele de proiectare nu se intocmesc de proiectanti ( pe baza temei trebuie licitat proiectul ) ci de catre compartimentele de specialitate ale primarului cu consultarea comisiilor de specialitate ale consiliului local ( face precizarea ca proiectantii nu au de unde sa stie ce fel de liceu isi doresc dumbravitenii, sau cum va arata si din ce se compune sediul extins al primariei, etc )
Primarul spune ca nu are cunostinta si nu a semnat adresa compartimentului de dezvoltare si considera ca raspunsul este formulat in bataie de joc.
Consilierul Toma afirma ca raspunsul este o dovada de incompetenta a executivului si cere primarului sa il schimbe pe seful compartimentului respectiv cu atat mai mult cu cat in compartiment exista si persoane competente.
La cea de-a treia cerere , cea depusa de domnul Iacoboni in care se sesizeaza demararea lucrarilor la un complex de locuinte in strada Sirius, primarul afirma ca stie despre problema respectiva, a fost la dansul o delegatie de locatari si in urma discutiilor problema a fost lamurita .
Consilierul Toma spune ca din informatiile sale lucrarea a fost inceputa fara autorizatie de construire , proiectul nu respecta prevederile regulamentului de urbanism iar locatarii au sesizat presa si proiectantul sef de la judet.
Primarul afirma ca in prezent este autorizatie de construire pentru lucrarile respective.
9. Diverse
Consilierul Toma solicita informatii despre stadiul PUG ului si data la care vor fi organizate dezbateri publice. Solicita primarului sa posteze pe site-ul primariei documentatia completa a PUG ului pentru ca locuitorii sa ia cunostinta despre acesta si sa poata participa in cunostinta de cauza la dezbaterile organizate.
Primarul Malac spune ca este timp suficient deoarece termenul de finalizare a fost prelungit pina la sfarsitul anului, dar va solicita proiectantlor sa prezinte documentatia completa si o va afisa pe site.
Consilierul Toma se arata consternat de prelungirea termenului de finalizare cu 6 luni timp in care in problemele de urbanism ale localitatii va domina haosul.
Primarul Malac anunta consilierii ca in cadrul proiectului Sala Polivalenta se va organiza in luna mai o caravana turistica romano –maghiara la care vor participa 45 de persoane din Dumbravita si 45 de persoane din Ungaria (Szentes) Caravana va parcurge 3 zile traseie in Romania ( Zona Valea lui Liman) si 3 zile traseie in Ungaria. Roaga consilierii care doresc sa participle sa se inscriie pina marti 05 mai 2015.
Nemaifiind alte probleme , sedinta se incheie la orele 21,30 dupa 4 ore de dezbateri.
Ce este cu sedintele CL din lunile mai, iunie, iulie ? Nu au mai aparut postate PV de sedinta. La modul concret m-ar interesa ce s-a mai petrecut in 6 luni de la aprobarea PUZ pentru tineri ? Tot nimic sau totusi se petrece ceva si aici in comuna ?